Thursday 25 February 2010

chayok farah..chayok...

"Ya Allah bantu lah hamba mu ini..lapangkan lah dada ku, terangi lah hati ku, tajam kan lah akal fikiran ku dalam aku meneruskan pendakian mencari ilmu mu Ya Allah..kuatkan lah semangat ku agar aku tidak mudah berputus asa..jauhkan lah aku dari sifat lalai dan cuai..jauhkan lah hati aku dari perasaan riak dgn ilmu yg aku peroleh..Ya Allah sesungguhnya Engkau lah pemilik segala ilmu.."

entry utk igtkn diri sndr supaya jgn suka buang masa..jgn suka malas2..jgn cepat putus asa..sejak 2menjak ni menulis adalah pada kadar sekor siput yg jln mengesot..sgt le slow..dgn nk kena pahamkn result yg br dpt jap td..satu jek pun stuck terus sume skli ikut stuck..patut tggl le kejap yg stuck tu..ni tak..terbawa2 abis sume tertggl...terpikir sempat ke aku siapkan sume..target submit july..viva august..balik sept..july tu tak lama jek lg..da tggl lg 5bln jek..waaaaaa...takotnyer...

8 comments:

teratakmuslaily said...

farah, mmg stress kan buat keje dlm tekanan.. kdg2 org boleh speed giler bila tertekan, tpi ada gak yg stuck giler bila tertekan... akak doakan mudah2an laluan farah dipermudahkan...

zafwah said...

thanks kak laily...skrg ni mood da ok balik..da kurang stress..sbb da anto draft kt boss..jap gi da dpt balik mesti stress balik..huhuhu...tak tau le bile nk berakhir nyer..

mama2D said...

go..go..farah..u can do it..aku pun sama tulis pun lambat giler ni..insyallah..kuatkan lagi semangat..

zafwah said...

tq ina...stress kn tahun2 menulis ni..dl masa dok sibuk wat lab stress cara wat lab..anyway...moga kite sume dpt akhirkan perjuangan ni dgn berjaya

teratakmuslaily said...

what! zul keje kat sherwood? itu tmpt den tu faraaaaaaaaaaaaah!!!! en.zul kene jaga blok mana?... tell him be carefull dgn makcik sali!!!

zafwah said...

kak lily..aah zul skrg da ikut jejak langkah akak...tak sure plak dia dpt bangunan mana..awal2 dl dia dpt status casual jek..skrg ni alhamdulillah da tetap..makcik sali..nape dia teruk ke kak..

ummufawwaz said...

la..tgh stress ke?..patutlah sampai demam2 hadif dibuatnya..pening ustaz tu tgok ma stress..
alhmdlh mak ada kt sini, kalo stress2 pun bleh duk celah ketiak mak kan..hehhe

zafwah said...

ummufawwaz...ni citer bulan lepas le..skrg ni pun stress gak..tp stgress sakit gigi plak...huwaaaa....sakitttt..