Monday 3 January 2011

tahun baru dan sekolah baru

2011...da masuk tahun baru pun...byk nk dicoretkan kt sini sbg kenangan tuk aku n anak2 bila dorg da besar nnt..tp masa dan kuderat amatlah membatasi..tambah2 skrg semester da mula..dpt jadual yg agak pelik..isnin n selasa tuk dua subjek berbeza...isnin physical chemistry tuk student 1st year dr jam 2-5ptg..selasa electrochemistry tuk student 3rd year..pun masa yg sama..2-5ptg...tak tau la kenapa pengurusan buat jadual kuliah mcmni..nak tanak kena terima je la..kena pandai2 handle class..

3jan2011..buat pertama kalinya anak2 aku mula bersekolah di persekitaran Malaysia..lastnyer aku n en suami decided tuk antar di tadika PASTI Isbat Al-Imtiyaz..pg tadi aku amik tugas hantar Hadif dan en suami hantar Haziq..walaupun tadika yg sama tp bangunan yg berbeza..masuk 730pg tp kul 8 br aku hantar hadif...1st day kena byk sabar dgn kerenah si kecik yg tanak bangun pagi..sampai di tadika hadif sgt senang nk ditinggalkan..siap boleh kiss2 lg..da settle antar hadif aku jengah ke tadika haziq..en suami masih di sana teman kn dia..haziq kluar 730 tp dia tanak en suami balik..confidence level haziq tak meyakinkan..tiap kali tukar environment dia mesti upset..nangis..dr masa sekolah di notts lg..even tukar kelas pun dia blh mengangis..aku antar dia masuk kelas td n terus tgglkn..nmpk ok jek..

kitorg amik transit sekali...means lepas abis masa sekolah kul 1tghari dorg akan terus stay smpi kul 530 ptg..balik masa amik dorg en suami kata haziq ok..hadif plak yg nangis..esok tgk mcmne plak..harap2nyer dorg ber2 da settle down..

No comments: