Thursday 27 October 2011

khitan.. :p

uishhh..update lagi...hahahaah...aku pun mcm tak percaya..terimalah..ini lah aku..

just nk mencoret tarikh penting arini..penting ke??? agak la utk aku..hihihi..tadi kul 2ptg bawa hannah gi klinik..appoinment dah dibuat..utk sunatkan hannah...dah masuk 2bulan 1mggu baru nk sunatkan...kebetulan klinik panel ade buat sunat utk budak perempuan dan lelaki..terbaca masa hantar haziq check demam aritu..tu yg terus buat appoinment..Alhamdulillah lepas satu lagi tanggungjawab aku pada hannah..sbbkan tak pernah ada anak perempuan tak tau pun sunat mcmne..rupanya skit jek ditoreh..aku bayangkan potong skit..hihihi..tp tu pun aku dah seram..rasa nyilu, ngeri sume ada..tak berani tengok pun..tau2 je dah siap..hannah pun ala2 tak menangis..menangis sbb org dok pegang kaki dia..kejap sangat..

wokeh...nak turun cari makan..lapar..

1 comment:

huda said...

qaisarah sunat kat najihah. tp dia nak 6 bulan baru boleh sunat.