Friday 18 November 2011

hari pertama

harini 18/11/2011 merupakan hari pertama aku masuk bekerja semula selepas cuti bersalin 3bulan..perasaan...hummmm...lama sangat cuti nak mulakan balik ni berat sungguh rasa..log in td tak de la awal sangat.. 8.30 am baru masuk..cari dekan takde dia ofis. katanya masih bercuti sakit. cari bos no2 pun takde gak..so terus masuk ofis check email, balas email, buka surat2 yg dah berlonggok depan pintu.. ni nak ambik mood prepare lecture notes. masuk kelas awal bulan 12 nnt..sem ni ngajar 8jam jek..masuk pun utk 3mggu jek..lepas tu student start cuti..ni tgh tggu student thesis plak..masih belum tunjuk muka..dah inform dorg aku masuk keje arini..

pagi masa nak tinggalkan Hannah tadi rs sedih gak..tak pernah berpisah lg ni..dia pun tenung jek muka aku bila cakap nk gi keje, bye2 dia..agaknyer dia pun sedih nak ditingglkan..huhuhu..ke aku jek yg terlebih perasan..yg pasti tengahari ni nak kena balik rumah..en zul yg jaga dia buat sementara waktu ni..hannah pun masih belum pandai susu botol lg..perah susu dah berbekas2 jugak..tp still tak mau lg minum guna botol..so tgharini mmg terpaksa balik sbb en zul pun nk kena gi masjid solat jumaat..

mood nk buat notes dah smpai..so stop dl..

1 comment:

Huda said...

farah, aku dulu dah ajar anak aku minum botol seawal 2 minggu, mmg senang je dia minum, aku kat rumah pun bg ikut botol. sbb kdg2 nak buat kerja.mlm je kot yg betul2 direct BF.