Tuesday 3 January 2012

to do list..

time kerja membukit time ni jugaklah nk update blog utk entry pertama di tahun baru 2012 ni..oh ye sblm nk menulis perkara asal nk recall ape yg aku n the family buat sepjg cuti 3hari tahun baru..

sabtu (31/12/2011)..pagi ke sekolah kebangsaan KLIA utk sesi taklimat dan orientasi murid tahun 1..anak yg sulung dah darjah satu..oh tidak..aku rasa mcm anak dara lg..hihihi..lepas balik dr sekolah tu bersama family melepak2 di rumah..berinternet..sambil diselitkn dgn baca thesis final year students sebyk 9buah..tp baca sket2..so smpi saat entry ni ditulis masih belum abis..huhuhu

ahad (1/1/2012)..kenduri kahwin anak TNC di dewan MPN sebelah tengaharinya..sblh mlmnya kenduri kesyukuran cousin di bukit mahkota..Alhamdulillah kenyang spjg aritu dgn nasi beriyani..

isnin (2/12/2012)..en suami habiskan byk masa di tapak projek umah kami di salak tinggi yg masih belum selesai..pekerja indonesia ditambah sorg lg jadi 4org..asal 3org jek..aku n anak2 lepak kt umah jek..

pd setengah org mungkin tak menarik kan aktiviti weekend aku ni..tp pd aku heavennn..blh gomol2 baby..blh manja2kan badan dgn bangun dr katil sesuka hati aku..mmg tak dpt nk beli kt mana2 tpt pun..masa bersama family..tu yg plng mahal..

ok skrg balik pada topic asal..to do list yg berjela2 n semua perlukan dendrit2 otak digunakan secara optimum..

1) document COPPA program IChemTech..4subjects yg aku perlu sediakan..due date..dah lepas..

2) 9buah thesis final year students yg perlu di evaluate..muntahhhhh..due date..mid of january

3) proposal utk research grant..2proposals nk kena prepare..huhuhu..awal2 dl tak nak buat siap2..ni KPT dah buka utk permohonan br terhegeh2..due date: satu awal feb satu lg pertengahan feb..

4) proposal utk pertambahan guru sains pusat tamhidi utk sesi akan dtg..aku rasa ni lg susah drpd proposal research..due date..ni aku kena set sndr sbb sesi baru utk tamhidi start mei 2012 so kena prepare sblm sesi baru mula..so aku setkan 2bulan sblm sesi baru mula..target awal mac..

ni baru yg jelas nyata..blm dikira lg keje2 yg takde due date..mcm prepare lecture notes sem depan..cari tajuk utk research final year sem depan..keje2 admin..segala mcm meeting, ahli jawatankuasa itu ini..huhuhu..tak tersenarai rasanya..

so lupakan blog..sambung keje..takde sape blh tlng..setakat blh mengadu damba jek..

No comments: