Friday 11 May 2012

ada aircond..tp...

kepanasan...tak tau dah brp kali report pasal masalah aircond kt ofis yg tak pernah sejuk ni...sblm ni dah 2 kali buat report n mmg ada pun technician yg dtg repair..tp malangnya hanya sehari jek yg sejuk smpi pecah rekod aku pakai jacket kt dlm bilik..tak pernah2 OK...siap tinggi kan temperature controller sbb seumur2 hidup masuk bilik ni mmg letak kt 10oC je..tp sehari lepas repair tu terpaksa naikkan ke 20oC..betapa sejuknya..tp nikmat sejuk tu Allah pinjamkan sementara je..sehari jek..esoknya dan smpai lah tika dan saat ini bilik ni sgt lah panasnya..table fan pun tak membantu sejukkan bilik ni..tingkap pun aku terpaksa buka..kalau tidak mmg berkepam la duduk dlm bilik kebuk wasap ni..hari2 aku alami sakit kepala sbb keadaan bilik ni..bayangkan koridor kt luar lg sejuk drp bilik aku ni..sedih tak???

so utk kesekian kalinya aku buat lg report..yg secara bertulis dah kali ke3 ni..ooo ye kt U*I* ni nak buat report kerosakan ada sistem..mmg aku je la agaknya pengguna tegar sistem laporan kerosakan kt sini..huhuhu..tu yg bertulis..yg lisan dah tak tau brp kali wat aduan..sampai ke timbalan naib calselor U*I* pun aku ngadu..ceh bunyi mcm org besar2 jek kan aku ni..kebetulan aku mengajar satu subjek yg dishare dgn TNC U*I*..so amik kesempatan la kan..dia pun sll je turun fakulti..so ada je peluang aku mengadu damba la..harapkan simpati..

so utk aduan rasmi yg ke3 kali nya ni harap2 akan ada la perubahan..

1 comment:

Huda said...

bilik aku masih terasa aircond dia. syukur...