Tuesday 23 October 2012

kabinet dapur

selepas hmpr 7bln pindah ke rumah sendiri ni baru hari ni impian utk tgk dapur sendiri berpintu terlaksana...awalnya sbb kekurangan budget..lepas dah ada budget berbulan jg mencari tukang pasang yg blh bg the best offer..sampai dah 2 biji gelas corell aku pecah dikerjakan dek Hannah..n agaknya en zul pun da tak lalu nak dengar aku membebel agaknya baru la usaha mencari tukang kabinet digiatkan..hihihihi...awalnya bkn tak bising tp kurang bingit agaknya..en zul masih blh bertahan..

so harini aku terpaksa la menunggu kt umh utk apex2 ni pasang kabinet..amik yg biasa2 je..nak amik yg diidamkan tak termampu plak nak keluarkan simpanan yg tak seberapa tu..dpt yg tukang buat ni blh plak bg warranty 10thn utk jenis yg murah ni so kitorg proceed je la..

so next project landscape plak..angan2 aku je ni..aku tau silap2 10thn akan dtg pun blm tentu en zul nak realisasikan..huhuhu..yg budget tak sampai rm10k ni pun dekat setahun baru terlaksana..bertabah je la... :D

3 comments:

-dal- said...

Aku punya pintu gate yang berkarat ni dari tahun 2010 aku suruh cat. Sampai sekarang cenggitu lagik. Suruh upah Indon mahal katanya... sabor je lah

kak cahaya said...

huhuhu duit duit duit...apa pun kat dunia mintak duit..ada duit sume bule jalan...itu pasal org2 cam kita salu jalan berdingkut2 hehe..kdg2 merangkak2..tak pe la asal gerak...kan kankan..sib baik aku dah tak de apa nak wat ngan rumah ni...nak wat apa sgt pun kalo duit dah ilekk huhuhu

zafwah said...

k.dal...sgt terserlah jawa diorg berdua ni kan..

kak yati..ko dah all out kak..dah cantik sempurna dah..umh aku ni yg mcm tak siap..