Friday 28 November 2008

his birthday

smlm 26 Nov suami ku smbt ulang tahun kelahirannyer yg ke 29...tak de apa yg spesial tuk dia sbnrnyer sbb....nnt cerita pasal sbb ape..tp aku ade gak la wat surprise tuk en hubby ku itew..mcm biasa ptg tu dr skul aku trus anta dia gi keje sbb ade seminar yg abis agak lewat..sblm smpi umh aku snggh umh kak farizah amik kek yg aku order..smpi umh trus kemas skit2 n tgk fridge tak de apa yg aku leh masak tuk mkn mlm tu..so wat nasi goreng ikan bilis aje la...siap masak sume prepare meja makan siap berlilin2 bagai..konon nk romantik le..da settle part tu siapkn ank2 pakai baju elok2 skit..dlm masa lbh kurang 2jam settle sume benda..ank2 plak sporting..aku soh diam time papa buka pintu dpn..diorg pun baik je..termasuk la si kecik hadif..asalnya dia la yg bising skli...agaknyer sbb aku da tutup sume lmpu tggl lilin 4batang dgn lilin kecik atas kek je..dia pun pelik..en hubby masuk je trus aku n haziq nyanyikn besday song..beriya2 haziq nyanyi...tak padan dgn demam nye...hehehe..syok gak skli skla wat surprise gini...da nk masuk 6thn kawin tak penah beriya2 celebrate besday gini..jgn kata en hubby..aku pun pelik dgn diri aku...stress kt skul wat kan aku sentiasa nk cari kelainan...

hya ada besday kad je tuk en hubby sbbnyer..hehe..da terbeli kete lg baru2 ni..kali ni kete elok skit..honda stream thn 2004..da berabis stkt ni GBP3500 tuk dpt kn kete ni..ikutkn harga pasaran harga yg kitorg beli ni agak murah..pasaran skrg dlm GBP4000+++...aku pun tak tau nape leh terbeli..asal nye zul survey2 je..mcm2 tpt dia survey (survey kt sini through internet je)...alih2 termenang plak bidding kt ebay..ari sabtu lepas aku gi amik kete tu..puas ati gak le..maklumla tak penah2 umur pakai kete yg agak elok..tp skrg ni kitorg still naik kete renault laguna lg..kete tu masih elok tp kadang2 bateri wat hal..pg2 tak leh nk start..da ade adik baru ni adik le tlng jumper kan tuk hidup kan enjin blik...
selain dr tu..aku da tak de hp skrg..hp lama supplier da disconnect line..aku yg minta sbb tak berkenan dgn kontrak baru ni..ade ke patut aku kena bayar GBP25 sebulan dpt 200 minit free talk + 200 free sms..da tu guna hp lama yg da 2thn aku pakai ni..skrg ni dok pikir2 nk pakai hp ape plak...dlm kepala teringin nk merasa iphone...errrmmmm...kena pikir2 lg ni..

No comments: