Thursday 19 November 2009

20100124

24januari2010...apa significantnya tarikh ni...ada 2 benda..

satu yg best...mak nk datang sini..beli return tiket airasia mesia ke london dgn harga rm2660..masuk 15kg buggage dan makan utk 2hala..beli tiket utk 6bln..smpi 22july2010..harap2 mak larat la nk duduk lama2 kt sini..jgn mak bosan da la..huhuhu..kiranya tak sabar la nk tggu tarikh ni...TAPI...ada tapi la plak..

ni yg tak bestnya...klu aku tak sabar tggu tarikh ni utk mak datang..aku juga takut sbnrnya dgn tarikh ni..mana tak nya..da hujung bulan januari..ikutkan januari 2010 aku akan genap 3tahun merempuh perjalanan sbg sorg student di sini..sbnrnya ikutkan bln sept2009 yg lepas aku cukup 3tahun..tp dgn notts uni skrg ni aku blm pun cukup 3thn sbb ada amik cuti masa pregnat n bersalin 4bln masa tahun 2007 dl..risau n takut target utk siapkn sume keja2 di lab tak tercapai..huhuhu...hrap2 bila mak ada di sini nnt mudah sket la keja aku..blh cpt abiskan n balik mesia terus...

conclusion nyer ape ek....bila ada 2perasaan yg sgt kontra..mana satu yg dominan..ntah la..apa2 pun sume nyer diserahkan pd Allah..apa yg diaturNya aku redha...usaha yg mampu aku buat..

MAK...tak sabar nk jumpa mak nnt..

3 comments:

teratakmuslaily said...

Insya Allah berkat doa mak disamping Farah, perjalanan akan menjadi lebih mudah.. bestnyer makcik nak gi notts lagi!.. nak ikut boley?

jijah montel said...

wahhhh!!! bestnya bawak mak datang.. nak ikutttttt.. hehehe

kak cahaya said...

jangan pk sangat pasal hal yg ke2 tu..buat serabut je...IA Allah dah aturkan untuk kita...nak pk kan mak datang tu tak pe..sbb tu terapi minda dan bole bagi motivasi..
yg penting skrg...struggle ...'strive for ur success'...
hasilnya biarlah Allah yang menentukan..