Saturday 31 July 2010

kurang 2bln :(

lbh semiggu mak pulang ke mesia...umh agak huru hara awal2 nyer..sume aku nk kena wat sndr..tak de da mak nk tlng..klu tdk pnggn mmg tak leh ade dlm sinki mesti cpt jek mak bersihkn..kain baju pun mcm tu..masak2 pun sama..da tak de da makan masakan air tangan mak...mak sll masak simple2 jek..tp tetap selera..

tak pe la..nk sedap kan hati sndr..aku pun da nk balik..insyaAllah bln sept ni..tarikh viva pun da dpt..insyaAllah 2 sept ni akn berlangsung the big day..hari penentu selepas 3thn bergelumang dlm lab dgn mcm2 pengalaman..6bln menulis thesis dgn pengalaman yg kena bersabar dgn supervisor..tarikh viva ni dpt selepas 20 hari aku submit thesis ke registry..lama jg sbb proses nk appoint examiners berjalan selepas thesis di submit..ikut prosedur yg sepatutnyer proses ni sblm thesis submitted..tak pe la...nk wat mcmne da mmg supervisor tak kisah benda2 remeh mcm ni..

dlm masa lbh kurang 1bln jek lg dr tarikh viva ni tak byk yg aku da review..thesis pun br sentuh sket2..huhuhu..sgt takut..zul keje pagi petang skrg ni..masa tuk gi skul 1200 smpi 4ptg jek..mlm konkonon dpt wat revision dr umh jek..tp mcm kurang efficient jek..

memandangkan tarikh viva da dpt ni aku dok berangan2 bile blh angkut barang masuk kontena n bile boleh terbang pulang ke mesia..harap2nyer tak byk sgt thesis corrections nnt n klu tak byk budget 2mggu utk settle kn corrections..tak tau le dpt wat secpt tu ke tak sbb time tu mood raya..angkat barang masuk kontena dlm 20 sept n balik 23 sept..harap2 di izin Allah perancangan aku ni..zul lom tau lg aku dok berangan ni..dia klu blh nk blik bln 10..ikutkan aku pun nk lewat2 kn sket..bg ample time nk wat sume benda..tp tarikh aku kena lapor diri kt usim 25 sept..tp tu hari sabtu..kiranyer 27hb le ari isnin tu..klu di lewat2 kn byk plak hal nyer nnt..maklumle nk berurusan dgn org2 pejabat ni leceh sket..tak pe la..ni sume plannyer..ape2 sume serah pd Dia..

No comments: