Wednesday 18 August 2010

kisah hari ini :D

waaaa...mentang2 le boss takde 1mggu...aku masuk2 opis kul 245petang..satu umat pun takdek kt opis..mat saleh pun sama jek peel mcm kebykan org melayu gak..suke ngulo..hihihi..da sah2 kite dl dijajah dorg2 ni..smpi peel perangai pun byk yg kiter terikut2..termasuk le aku pun..lbh kurang jek..dtg ni pun sbb kenkonon nk wat revision..da tggl 15hari jek lg ni ha..byk lg plak tu yg tak di sentuh..mau nyer tak terkulat2 aku gagahkan jg dtg..

sblm smpi skul ni td tggl kan budak2 berdua tu kt umah..en zul balik2 jek keje kul 2 td terus naik atas tidur..arini lama plak dia kena bertugas kt hall university..dr kul 9 smpi 2..sblm kuar umah td ada pesan kt haziq klu hujan tlng angkatkan kain kt ampaian luar..lom sempat aku smpi skul lg Allah takdir hujan turun..terus call hp zul n haziq yg picked up..bgtau kt dia da hujan n angkat kain..da smpi opis td call balik haziq..katanyer tak basah lg..dia wat cepat2 katanyer..haisshhh...da leh diharap anak bujang aku sorg ni..puasa pun da penuh start dr hari ahad ritu..takde da merengek2 lapar..Alhamdulillah la senang gak nk train haziq..

ok le...nk start study..smpi2 terus ngadap blog la..facebook la..da la dtg lmbt..huhuhu..

2 comments:

Mama Zharfan said...

mcm dh lama plak blog ni tak berupdate ni..
anyway, selamat hari raya!!

Anonymous said...

Hellooo... hellloooo Farah... Bila nak dapat berjumpa ni.. keep on blogging... jangan abaikan rumah maya ini.. sesekali boleh sahabat singgah!

sevendrops