Friday 8 October 2010

selepas 2mggu di malaysia

aisshhhhh...lama aku tak jengah kt sini..rs syg sbb byk perkara2 yg patut aku rekodkan kt sini supaya tak lupa...tp tu la..byk sgt constrains...esp dr segi masa le..tp klu nk seribu daya iye tak...

skrg ni aku da berada di alam nyata...atau dgn kata lainnyer aku da berada di malaysia selepas genap 4tahun 1mggu aku berada di tanah england..tp mujur juga time aku balik ni da nk sampi hujung semester..so tak de la nk kena mengajar..subjek tuk semester depan yg start bulan januari da dapat..sementara lom ade byk work load ni leh la aku prepare sket2 apa2 yg patut tuk kelas..

aku report duty 27sept ritu..dpt 1mggu cuti unrecorded. tp 1mggu lepas masuk ofis ni kitorg lom ada umh sewa lg ..sementara ni menumpang umah member kt bandar seri putra...tp arini jumaat nk balik manjung balik sbb da rindu sgt2 kt budak2 berdua tu..tgglkn dorg kt umh mak dl sbb takde umh lg ni..mggu dpn insyaallah boleh masuk umah sewa sndr..kt desa kasia betul2 dekat dgn usim ni..dlm 5min lbh kurang..or less than 5min kot klu kire dr pintu masuk usim tu..tp tu pun lom rs sesuai lg utk bw budak2 berdua tu ikut skli..sbb umh kosong..nnt dorg boring plak..tv ke komputer ke tak de..lg pun zul masih byk urusan yg dia nk settlekan..klu bw dorg skli nnt nak kena usung ke hulu ke hilir..wat penat dorg jek..takut demam plak lg nnt..mggu pertama balik ritu pun dorg bergilir2 demam..sbb perubahan cuaca agaknyer..

tak sabar rasa nk balik petang ni jmpa hero2 aku tu...ni nk kena tggu agak2 dlm kul 2 br leh balik..sbb rule kt usim ni academician kena ada kt ofis average 6hr per day..huhuhuhu...

1 comment: