Wednesday 13 October 2010

rumah baru

Alhamdulillah pd 11oct2010 tepat jam 10mlm dgn secara rasminya keluarga aku da mula masuk ke umh baru di desa kasia nilai..walaupun rumahnya tak sebesar spt yg diharapkan tp boleh la utk sementara waktu ni..drpd menumpang umah org je kan..baik ada umh sewa sndr walaupun kecik..mggu dpn rsnyer leh la bw hero2 aku yg ditinggalkn kt manjung tu..rindu sgt2 kt dorg..

arini 13oct..adik ipar aku da ada tanda2 nk melahirkan..masa aku tulis entry ni bukaan br 6cm..harap2nyer tak lama lg la tu..pengalaman aku nk bersalinkn haziq bukaan maksimum smpi 6cm jek..pastu tak de progress...smpi 12jam sakit br last2 doctor decide tuk wat c-sec...pengalaman pertama n kedua sgt2 berbeza..sbb bersalinkn hadif sakit tak brp lama..n dpt bersalin normal..harap2 adik ipar aku n baby selamat sume..tgh menunggu phone call utk tau latest progress dr kampung ni..aku plak yg berdebar2...hihihi..tak sabar pun ade gak..

No comments: