Sunday 17 October 2010

huhuhu...sok bermula lg mggu br...utk kesekian kalinye terpaksa lg aku dan en suami meninggalkan anak2 di kampung (walaupun dua2 family sbnrnyer tak duduk kt kampung pun.. ;p) harap2 mggu ni mggu terakhir terpaksa berpisah dgn anak2..mggu dpn leh bw dorg tggl skli kt nilai..ikutkan container smpi 23hb..buydget2 2-3 hari pastu la kotklu takde ape2 masalah..haziq pun td da mengeluh..tanya when is your work going to finish..aku sll ckp kt dorg yg aku kena gi work..every 5 days br balik jmpa dorg..tu yg haziq igt keje aku tu sementara jek..sian dorg..tp si hadif happy jek..yg pantangnyer klu nk kena tggl umh nenek dgn atok..klu kt umah maktok takde masalah langsung..manja lbh dgn maktoknyer..

o yer...wife adik aku da slmt melahirkan baby boy 13hb ritu..tp smpi harini masih kt ward..sbb ibu nyer kena amik ubat masuk darah..esok hari ke6 baru kuar hospital..best sgt tgk baby..semangat nk ade baby sndr tu lg membuak2 plak rsnyer..hihihihi..yg da ada ni pun kurang layanan nyer kan..nk plak tmbh2 lg..tp klu ade rezeki ape salahnyer kan.. ;p

No comments: