Thursday 28 October 2010

tudung awning

berkurun rsnyer tak bershopping tudung..kt notts dl ade gak beli sehelai dua kt kengkwn yg balik mesia n dorg bw sket2 utk jual kt kengkawan..smlm dgn jayanyer 4helai tudung awning aku sambar tanpa rasa bersalah...kebetulan ade jualan kt usim ni..dekat plak tu dgn fakulti aku bertugas ni..turun tangga jek nampak payung2..mmg bernafsu la..tambah plak member2 kt sini ckp dorg jual murah..harga utk student..plak tu aku mmg tak byk (takde pun) koleksi tudung2 awning ni..da mcm masakan yg sedap tambah plak ajinomoto..bertambah2 sedap le masakan tu kan..dgn reason2 spt yg disebut di atas, tanpa rs bersalah aku memborong tudung2 tu..ikutkan nafsu nk jek amik sume kaler..tp mengenangkan poket yg makin menipis disebabkan kontena yg bakal sampai ni, aku tahan kan la nafsu aku tu..takpe..masih byk peluang..nnt klu jmpa lg yg murah2 aku akan rembat sket2..

2 comments:

Anonymous said...

Farah,
Rembatttttt... hadiah sebuah kejayaan kih..kih..kih...


K.Nas

Wan Nurdiana said...

Salam perkenalan,
Suka baca cerita kat blog awak ni. Nway, tudung awning tu senang,mudah dan cepat untuk dipakai.Sometimes tak perlu gosok pun. :-)