Friday 15 October 2010

sesi luahan perasaan

walaupun takde sape nk layan...tp aku tetap nk meroyan kt sini...kt tpt aku keje ni waktu office segala mcm website di block..konon2 tak bg staff me"lagho"..klu block web yg mcm facebook ke website2 movie, TV n radio ke aku faham le..ni website yg leh download program pun dorg block..agaknyer tak bg staff download movies la tu..huhuuhu...susah tul bile kepercayaan tak di beri ni..malaysian lom lg ade sifat percaya yg tggi..bkn aku nk bandignkan dgn kt negara yg aku pernah tggl selama 4thn sblm ni..tp kt sana tak de sekatan mcm tu pun..tp still keje jln dgn efficient..rsnyer lbh efficient dr negara yg byk amalkn sekatan..huhuhu..ni la dikatakan hujan emas dinegeri org..hujan batu dinegeri sndr..ape nk buat terpaksa la aku tadah batu kt negeri sndr..

tensen..tensen..

1 comment:

jijah montel said...

agree farah!! sebab mentaliti dan attitude bangsa kita ni.. kerja tetap kerja.. nak santai berinternet ada hadnya.. ni tak.. internet sakan smpi kerja semua tergadai.. skrg ni sapa susah bila semua dah kena block..