Friday 28 September 2012

demam


demam drama trilogi cinta 2...mmg ikut drama ni dr yg 1st ritu..malam td dgn bersemangat nyer sblm kul 10 lg aku dah switch ke tv1..channel yg sgt jarang di tonton melain kan ada trilogi..sekali bila tgk info utk kul 10nye ada Khas: buget 2012..potong terus..tunggu gak kot2 info tu salahkan..mmg sahhhh..terus amik porposal student baca bagi markah..hahahaha..tu la hikmahnya kan..tak tengok tv dpt gak buat benda yg lbh faedah..tp frust tetap frust..mlm ni tak tau ada ke tak..patutnya ada la..

1 comment:

kak cahaya said...

oo ade ek..aku tak tau citer la...tp masih kene kekang napsu smpi anak abis peksa..tp sementara tu bule layan kat utube.. aku mmg ske citer ni..novel dia aku dh baca 3-3 .. tp citer baru tgk yak 1 je..kalo ada sambungan harus aku kene layan ..sib baik baca blog ko..kalo tak mesti tak dpt info