Thursday 4 September 2014

Seoul, Korea: Hotel

Life Style L Hotel ni book online through booking.com. Jarak hotel dari subway station Yeoungdeungpo berjalan kaki tak sampai 10 min. Agak tersorok. Kebetulan masa tgh mencari lokasi hotel terjumpa sorg Prof dari USM ni. Dia keluar cari makanan masa tu. So dia la yg tunjukkan kitorg. Tanya polis kawasan pun x dapat membantu. Keliling hotel kitorg tu byk lg hotel2 lain. E hotel, F hotel, I hotel...main huruf2 je dorg bg nama hotel. Dpn hotel kitorg ada Cocoa Hotel..

Hotel ni kitorg ambil bilik executive triple room. So bilik boleh tahan luas dgn 1 katil king n 1 single. Kitorg sampai amik gmbr bilik dl pastu terus combine katil. Ada komputer yang kena tukar keyboard key ke English dl..klau tidak tulisan bulat2 korea. Ada jakuzi bagai dgn blower jakuzi yang tak fungsi..eh ke kitorg yg tak pandai..tp dah godek2 pun xkuar gak..


Hannah dah ready nak mandi.


View depan hotel


View dari bilik kitorg tingkat 10


Coffee maker di ground floor hotel. Hari2 sblm naik minum kopi dl. Ais krim pun ada.

Review hotel...selesa..tapi yg tak best tak de iron. Aku gi conference bawa baju yg kena iron tp jd selekeh sbb x gosok licin. Penyudah pakai jaket time2 summer..Yang lain2 ok je la..total spent utk hotel je utk 4mlm KRW 530,000.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)