Saturday 23 January 2010

tak sabar

mggu ni adalah mggu yg sgt tak productive in term of thesis writing la kan..satu mggu ni hya dpt satu paragraph jek..tu pun idea disumbangkan oleh en boss...en boss skrg ni kt australia..tp rsnya da balik kot..dr jumaat lepas dia pegi..patutnyer arini sampai la tu..mggu ni ari2 duduk kt lab dr pg smpi ke malam...malam yg sgt malam yg tak pernah aku buat sblm2 ni..almaklum la dl en zul keje petang 6-8pm..skrg ni dia da tak keje so satu hari leh wat 2experiment...sementara alat tgh sgt behave skrg ni baik aku taram betul2..kang dia wat hal lg mmg leh sewel aku..si alat ku..tlng behave yourself until at least my last experiment OK?? bile last experiment tu?? errrmmm...tak tau le..ikut kan boss last week katanya thesis da tak yah expend lg da..benda yg da ada tu cukup..tp nyer nk kena tambah part yg rongak2..harap2 tak byk sgt le rongak bila da di final evaluate kan nnt..

tp yg plng best mak kesayangan nk sampai sini hari ahad ni 24hb...td sembang2 dgn mak katanya da ready sume beg..mak mertua n pak mertua pun da kirimkn tempe sira yg diidamkan skli dgn tudung baru kilat2...waaaa...kilat2 mcmne tu..tak sabar nk tgk..harap2 flight mak tak kan ada masalah ape2 la..esp masalah dgn delay...kesian gak kt mak..da la sorg2 kn..harap2 jg mak lepas dgn imigresen kt london nnt..doa2 lembut le hati org yg check mak nnt..jgn di gonjengkan beg yg mak bawa da le..risau gak jd mcm arwah ayah kena masa dtg sini tahun 2007 dl kn..time tu abis sume makanan dorg 'tong sampah'kan..dgn ikan bilisnyer, dgn keropok kering,, keropok lekor..sume keropok2 tu diimport khas dr t'ganu plak tu..mmg sgt le sedih..da la mmg set tekak nk mkn sume2 tu..apa nk buatkn..da tertulis tak de rezeki aku time tu..mudah-mudahan perjalanan mak selamat dan dipermudahkan Allah hendaknyer..aminnnn



4 comments:

besan ko... said...

bersabo yer farah...yer farah aku doakan agar mak ko lepas dari gangguan para kastam durjan itew! dan jgn lupa koling2 kalo tempe sira ko selamat sampai kat umag nanti yerk! kuang kuang kuang!

jijah montel said...

tempe sira!!! aku pun dah lama tak makan... tempe ganung tak sedap.. huuhuuhhu..

kak cahaya said...

huhu...oo mak ko sampai arinih ek...jelleeesssssssss...MIL aku pon nak sampai jugak...tak sabar nih..w/pun keluarga mertua (bkn mak aku)..tp aku dah anggap cam mak aku gak..kdg2 aku nerbes plak.ishh cam nak jumpa sapa je...

fareesha79 said...

dia org jeles kot tgk mak ayah ko bawa makanan sedap2. kalau aku, aku pelawa je makanan tu kat dia. biar dia tahu betapa sedapnya dia. cuma kalau makanan dia kita bawa balik malaysia, lepas pun kat sana.