Tuesday 23 December 2008

cuti..cuti..cuti...

huh...masih lom siap2 2nd year report aku ni..lmbt bkn sbb ape...sbb supervisor baca lmbt..bila dia baca lmbt..lmbt la aku leh betul kan apa yg dia nk..plak tu nk karang ayat pd aku bukannya senang..nk dptkan satu ayat mkn berjam2..dia igt aku ni bagus sgt ke bab2 scientific writing ni..in english plak tu..in malay pun lom tentu aku dpt siap kan cpt..aduii..ld 3 hari da xmas..skrg ni da ramai yg tak de kt ofis..lab aku pun da siap balut sume instruments arini..sume operasi shut down utk 2mggu ni smpi la 5hb Jan nnt br smbng balik..tu pun utk lab aku still tutup sbb 4-6 Jan kitorg ade conference kt Oxford...

last week 18hb Dec aku join IRDG conference kt University College London..satu hari jek conference ni..so pegi pagi balik mlm dgn naik train..aku present poster jek..tu pun poster yg dikongsi dgn Tim..utk Oxford nnt pun aku akn present benda yg sama...so tak de ape yg perlu kn perhatian aku utk conference ni..mmg kena wat report habis-habisan,...harap esok pg da leh bg balik kt supervisor utk dia check...hopefully dia akn spend skit masa utk check apa yg patut..susah skit boss aku ni..sedangkan 1st drsft aku pun makan berhari2 br dpt balik..ari rabu aku bg ari isnin dpnnyer br dpt..tu pun br introduction jek dia tgk..tansion giler aku dgn dia..sabo jek la..

huhhh..tak sabar nk siapkan n leh cuti puas2 sambil shopping puas2..hehehe...mcm byk jek duit nyer..beli benda yg patut je la..plannyer nk cari pinggan skit2 utk bw balik mesia..kasut klu ade yg sesuai dgn citarasa n harganya..baju budak2 skit2..n klu leh nk cari periuk belanga yg murah2..org kata tefal wat sale boxing day nnt..klu mampu beli nk gak le beli satu set..tu pun tgk budget dl..tak ckp budget duk diam2 jek la ek..tgk je la..hehehehe..

ok smbung keje..

No comments: