Saturday 6 December 2008

fokus...

kepala rs mcm ade batu yg sgt2 berat...byk sgt keje sejak 2menjak ni...experiment yg last skli aku wat sblm mula menulis 2nd yr report makan masa smpi 2mggu...experiment plng lama yg aku penah wat sejak wat phd ni...alhamdulillah resultnya wat sementara waktu ni nmpk sgt memuaskan..cuma pasni kena duduk dpn komputer n journal2 tuk jwb persoalan, how, why etc..etc...smbl tu pening2 kepala jg tuk menulis 2nd yr report yg boss bgtau td nk kena submit 5th Jan...ouchhh....tggl lg 4mggu..maknanya tak de la cuti2 xmas tuk aku rehat2kn kepala n badan...kena fokus dgn report...huk..huk..huk...en hubby bg semangat..katanya klu wat betul2..fokus betul2...dlm masa 2mggu da leh siap...sempat la cuti dgn aman...uhhh...harap2 nya..

1 comment:

UmEi JiE said...

ooo..farah.. ade kete baru yer.. hah. siapkanlah keje ko tuh..leh aku dtg merase naik kete ngan jalan2 ngan ko..nanti cuti best sket. actually ise pun tengah penin2 lalat skrang...belambak2 keje katenye .aku beselah... selsema ngan batuk yg susah nak ilang..nak kene balik ambik ubat mesia nie...huhuhu...