Thursday 22 January 2009

at 2pm..

kul 2 ptg..kt skul ni..tgh rehat mkn tghari..arini bawa bekal koey tiaw goreng udang banyak..alhamdulillah kenyang...masa kt lab td perut memulas2 kelaparan..kul 130 br dpt rehat jap..ni sementara tggu esperiment tgh run boring2 terasa nk menulis plak kt blog ni..takde org baca sgt pun..tp leh jd kenangan utk diri sndr nnt2..

smlm ptg jmpa boss tunjuk result experiment yg br2 ni wat..katanya continue guna yg sama tp sumber light yg lain..cara sama je la..experiment ni sll nya makan masa lama..kadang 2mggu..klu menjd kira berbaloi..proses data pun makan masa mggu2 gak..aku ada masa kurang dr 1thn je lg utk wat lab work..pastu ada masa 6bln utk tulis thesis..tu klu sume ikut plan..harap2 supervisor sll tlng la hendaknya..br2 ni dpt email dr usim pasal borang perlanjutan tempoh pengajian..ikutkn elaun aku akn dpt smpi bln 9 ni je..bln 3 ni patutnya da kena mohon utk sambung lg elaun..sllnya universiti akn bg utk tambah lg 6bln..harap2 aku dpt la tambah elaun..klu tdk..mau bergolok bergadai aku nnt bila da nk hujung2...

cite pasal lain la plak..nk ckp pasal hadif la..skrg ni da byk dia leh sebut..umur da masuk 1thn 6bln..klu nk soh buka baju ke kot dia ke dia akn ckp kak..kak..klu dia nk nenen aku dia minta sebut trus benda tu t*t*k..hehehehe..klu sakit kena apa2..abg dia buat ka..jatuh ka..tercepit ka..dia akn ckp ket..arahan pun da byk yg dia faham..da leh suruh tutup pintu..klu soh pakai kot nk kuar dia akan di kt tpt gantung kot dia..tp tak leh nk amik sbb tggi..da leh suruh amik pampers klu time nk kena salin..byk gak la yg da leh disuruh skrg..gigi pun da byk tumbuh skrg..geraham pun da ada..sume skli dia da ada 20 batang gigi..da tu mkn pun byk..susu formula 450g tu leh tahan 4-5hari je..tu pun seb baik mlm aku bg yg natural aku nye..ni smlm asik nangis2 je..sbb berak keras..menggigil2 dia meneran..time sakit2 tu sedih aku tgk kn..tmbh lg dok sebut mama..mama..terharu tul tgk kn..

ok..nk kena gi lab balik ni..da ckp masa..taaaa...

1 comment:

Anonymous said...

la.... aku ingatkan siapalah pengunjung wordpress aku bernama Zafwah ni. Datin Farah ropernya...