Saturday 6 June 2009

aku hampir koma...

hari ni da kluar jadual utk colloquium 23-24 june ni...aduiiii...cuak nyer..3rd year phd student di inorganic chemistry department mmg diwajib kan bg talk utk 3o min...kira acara tahunan la ni..tahun ni tahun aku...aduiii..cpt nyer la da thn 3..keje dok bertimbun2 lg...dgn talk yg tggl lg lbh kurang 2 mggu ni supervisor masih dok suruh wat lab work lg..byk plak idea pakcik tu skrg ni...19 ni ada practice talk dpn group je...nk dptkn feedback sblm the real one..tak lama tg tu..tp nape skrg pun aku da rs adrenaline aku da smpi kt tekak da ni..huwaaa....tak suka rs ni..

3 comments:

k.laily said...

sabar farah, sabar... jgn koma dulu... hehee...
akak doakan semuanya ok... nak ckp byk2 pun tak berani sebab ada org kat sini yg macam nak koma jugak tuu... hihihi...

jijah montel said...

masyaallah.. mengucap aku.. aku ingatkan ko eksiden ke hapa... aku nih memang suka pikir bukan2.. by the way.. relax.. chill.. memang dah adat kan kalu belajo.. amboi.. senangnye aku cakap.. ehhehe.. takpe farah.. yg sebelum2 ni ko boleh tempu.. yg ni pun sama.. mesti boleh punye.. kuatkan semangat ok!! chaiyok chaiyok!!

fareesha79 said...

aku ingat berita apa td. Kalau title tu apa hempir pengsan tak pe. Kurang sikit berdebar aku nak baca. Biasalah tu Farah... baca suran insyirah banyak2 sebelum present