Thursday 18 June 2009

let me freeeeee!!!!

errrrghhhh...naik berbuih da mulut aku dok praktis utk colloquium rabu dpn...jumaat ni ada practice talk dgn group..3-4 hari ni umh pun aku pun kemas ala kadar je..asal blh jln pijak lantai jek org kata..sume gara2 talk..watpe la chemistry ni particularly inorganic chemistry kena wat benda2 ni sume...sian ank2 dan en zul pun tak dpt layanan dr aku..da la time tak bz pun layanan tak brp nk 1st class...tmbh gawat mcmni nk ckp class apa pun tak tau...syukur la sgt2 dpt en zul yg sgt2 penyabar n sgt2 memahami...byk sgt la yg dia korbankan utk aku...tak terbalas rsnya..jgn dia minta blsn dgn minta izin nk tmbh cawangan sudah la...huwaaaaaaa...tanak...

da kul 1pg ni..nk kena tdo dl...sok pg2 nk kena jmpa boss..bak kata boss ptg td...we gonna meet 1st thing tomorrow morning..dia pun da ala2 cuak mcm aku gak sbbkn colloquium nnt..bezanya dia pandai aku kurang pandai...dia blh prepare everything at the very last minute..aku sgt la tak blh..huhuhu...nasib badan dpt boss yg suka wat keja last minit..

ok..cukup membebel..it's bobokzzz time...nite..nite.

4 comments:

Nihlah Insyirah said...

sabar kak farah..ana pun sama jer mcm akak kalau nak kena bg speech ker, viva, present or apa2 jerlaa yg seangkatan dengannya..mesti dok ketaq selagi tak melepasinya...kepala asyik dok pk and mulut naik berbuih dok prektis..hehehe...padahal nak kena cakap tu kejap jer, tak sampai sejam pun...huhuuh...
luckily, ada husband yg sangat memahami..alhamdulillah...anyway, good luck utk akak k..chayok2:)

mummyiris said...

gud luck farah!... tak boley tahan baca bab tambah cawangan... hahaha... zul tak mcm tu kot Insya Allah... lps present, kene bagi layanan 1st class taw! muhehehe.. (ketawa jahat)

kak cahaya said...

huhuhu...sendu aku membacanya...sayhdu syahdan....mmg patut bagi layanan istimewa pada en z...susah nak cari laki yg sanggup berkorban camni....neway semoga sukses sumenya..dan bole enjoy katak weekend ni....

-dal- said...

gud luck bebeh