Tuesday 8 September 2009

2H at skul..

quick update sblm balik umah masak utk en hubby yg berpuasa sorang2 tu..aku plak coti2 Ramadhan da 5hari selepas 4bulan aku dlm keadaan bersih..klu tak sbb kn implanon tu mesti igt aku da pregnant lg..citer aku pakai implanon tu leh tgk kt sini

sbnrnye nk tulis pasal haziq n hadif yg da start sklh ari isnin lepas..first day utk hadif di nursery n first day utk haziq di Reception (persediaan) lepas hampir 2 bln haziq bercuti sempena summer holiday..excited lbh sbb da lama tak ke sklh..ari2 asik tya bila nk gi skul..pagi smlm kul 630 pagi da bangun..mamanyer yg tak dpt tdo puas2..huhuhu..he was doing really well on that day sbb ramai kawan2 lama dia yg dari nursery dulu masuk kelas tu..so no worries at all about him..yg plng aku takutkn dgn hadif..1st time berpisah dgn mama papa..papa especially..most of the time dia dgn papa..kitorg bg dia masuk nursery sesi petang..start kul 1230 smpi 330..papa nyer citer (sbb mamanyer kt lab) sepjg 3jam tu dia kena tgk papa ada dgn dia dlm kelas..klu papa hilang dia ngamuk mcm org hilang akal...sj je zul balik kul 1 tu sbb igt kn dia akn nangis kejap je..tp smpi je umh cikgu call bgtau hadif sgt2 le upset..terpaksa la papa menapak balik ke skul temankn smpi abis sklh..seb baik sklh dekat jek..cikgunyer soh hadif balik awal je utk 1st day tu..dlm kul 230..tp en zul tanak..katanya 330 da nk kena amik haziq plak..alang2 tggu je la kt situ..jd cikgu baru tuk budak2..huhuhu..

arini tak tau ape cite..lom balik tya en zul lg..harap2 ada improvement la hendaknyer..

3 comments:

teratakmuslaily said...

farah, suruh je la si zul tu apply jadi cikgu kat situ hehehe... dapt gak tambah pound..

jijah montel said...

ehhh.. manja la hadif dgn papanye ye.. selalu dgn mak kan..

kak cahaya said...

sepesen jek ngan yaya arituh....sket lagi mesti budak2 kat situ pangil teacher n mengadu bagai2 hal ngan zul..sbb ingatkan cikgu...ada plak yang tarik aku g toilet nak soh aku kencingkan dia...hahah