Saturday 5 September 2009

cerita berhantu

nur kasih yg berhantu...skrg da makin best..dialog2 pun boleh meruntun jiwa..tp time tgh feeling2 la bersambung mggu dpn plak...aaaaaa...xde ke mana2 org kt tv3 yg leh kuarkn dl citer ni kt mana2 website..xde la tertggu2 mcmni...hari jumaat je akn ade slot utk diri sndr tgk nur kasih tanpa ada sebrg gangguan...klu tdk xleh nk hayati..tmbh2 dialog2 yg sgt menyentuh...mcm mggu ni..

klu satu hari nnt pintu hati nur terbuka utk abg, abg teringin utk ke masjidil haram bersama dgn nur..

terasa mcm aku plak nur tu..tp klu aku pakai jubah dgn tudung hitam mcm nur tu kurang la serinyer sbb aku ni 'ireng'..hikhikhik..xsabo tggu mggu dpn..

5 comments:

sya said...

hahaha..ceh...dh berdegup dh bc tajuk ingatkan citer hantu pe kat notts..rupanya citer nur kasih...huhu

kak cahaya said...

dah agak dah..sbb tak mgkn ko jumpa antu plak kan...
tp minggu ni bagus sbb tv3 kuarkn cpt citer ni...ptg jmmt dh dpt tgk..klu x lpas sahur pg sabtu bru dpt tgk

Nihlah Insyirah said...

aah mmg berhantu...menghantui jiwa si penggemar citer ni..lambatnya nak tunggu jumaat depan, huhuhu

NUR izan syahriah said...

terasa mcm aku plak nur tu <---- kahkahkahkah lawak betullah... kalau ko pun dah terasa cam nur. aku yg tentu2 nur ni apalah lagi... kuikuikuikui.... (ni nak ngaku ni... konsentrasi terawikh aku pd jumaat mlm memg terganggu sket ler walau tau nnti boleh tgk nur kat website tv3... aduhai... astaghfirullah...)

kak cahaya said...

ahahaa..ak ah la kat msia kat citer ni kul 9 mlm kan..mmg tgh kyusyuk tarawikh tu...kalo tak kuat iman mau miss terawikh tu...
Zan ...aku pon Nur gak tau..cuma dulu mak aku salah daftar jadi Nor....sbb tu peeling aku sampek nengok citer tu...