Tuesday 1 December 2009

kelawar

arini en zul start keje dgn royal mail (ala2 post mesia)..keje sorting kad2 krismas..tak lama utk 3mggu jek..start arini 30Nov smpi 24Dec...waktu keje tu yg wat rasa tak larat...dari kul 9mlm smpi 5 pagi..arini mujur dia cuti lagi dgn experian..keje nonyoh tu..ari khamis ni start le waktu keje 14 jam straight...kul 6-8malam cleaner kt experian, 9mlm-5pg sort surat kt royal mail, 5-8 pagi sambung plak lagi kt experian..tak tau le aku siang nyer nnt nk jadi apa..budak2 sekolah mcm biasa..dia juga la yg nk berambik berantar...pagi antar aku dgn haziq kul 9...balk dgn hadif ber2 kt umh..aku tak tau la mcmne dia nk tdo sblm hadif gi skul..kul 12 plak amik haziq utk lunch..kt sklh haziq ni xleh bw packed lunch..sama ada makan kt sana atau bawa balik..pastu kul 1230 antar hadif plak..haziq patut masuk balik lepas lunch kul 1 tp sllnyer en zul antar skli harung jek kul 1230 tu..pastu balik umah sorg2..leh la kot tdo smpi kul 330 smblm amik budak2 berdua tu..klu dia dpt tdo pun mesti la tak sama dgn tdo malam kan..kepala akan pusing2...

apa pun tgk dl mcm ne..klu agak2 susah nk handle timing dgn budak2 sekolah kemungkinan besar haziq akan amik lunch kt skul..hadif plak mungkin akan dicutikan smpi lepas krismas baru masuk balik..agak2 dlm 1bln lebih gak la..

sementara ada rezeki ni terima jek la kan..pasni start bulan january 2010 keje cleaner kt experian akan jadi 2jam je dari yg skrg ni 5 jam..time tu terpaksa la tutup sket mata dr ebay ke stoke ke..huhuhu...

3 comments:

yanticomel said...

fara..
wahh..sakan en zul keje..
kalo la kat sini aku bleh kje..
masyukkk tu pokettt.
memula aku baca dia keje ngan royal mail anto kad kismas..
aku dok terbayang santa claus aje..
hehehehhe

jijah montel said...

gigihnya en zul bekerja.. kem salam dgn dia ye..

zafwah said...

yanti: hihihi..rejeki tp tak lama..3mggu jek..aku igt dia sort kad2 xmas jek..rupenyer segala hadiah2 yg org pos utk xmas skli dia kena sort..mmg sah le mcm santa claus.cumenyer laki aku versi santa tak brp nk boyot..

cik jijah: ape nk wat hidup kt negara org..nk keje yg bagus2 tak brp nk pandai..wat le ape yg boleh..