Wednesday 16 December 2009

mak cik sojuk....

skrg ni kt mana2 pun org akan mengadu kesejukan..mmg sgt iye pun..aku pun da tak tahan cenggini punya sejuk..klu blh nk peluk heater halogen tu..tmbh2 plak sumber haba aku keje mlm skrg ni..harap kn menumpang sumber haba kt budak2 berdua ni je la..

tahun ni rs mcm awal plak start sejuk..mcm last year da masuk januari br sejuk cenggini...arini jek cuaca adalah sgt mandom..dgn tak bermatahari, dgn sejuk yg suhu siang td cecah 4 oC. tp Alhamdulillah siap gak urusan aku yg amat2 penting..urusan visa extension..selepas bertangguh2 nk gi antar ke international office..selamat507pound aku dilaburkan ke kerajaan england ni..seb baik blh claim balik kt kerajaan mesia...minta2 sempat dpt balik sume dokumen sblm plan menjelajah europe bln march nnt...

ari khamis ni aku dipaksa ke conference kt london..boss soh free kan dari apa2 aktiviti aritu..aku antar poster jek..result tak gempak layak gantung poster jek la..apa nk buat kan..ikut kan hati taknak gi..sbb nyer satu hari suntuk kt sana..gerak dr school kul 7 pagi dgn bas..n bertolak balik dr london kul 830 mlm ikutkn tentatif..dlm kul 11 br smpi school balik..en zul terpaksa cuti menenyeh bangunan experian ari tu nnt..n keje2 sbg santa clause kt royalmail plak tak leh nk wat apa...nk cuti tak blh..so sblm gi keje kul 9 mlm tu terpaksa la tumpangkan budak2 berdua ni kt umh jiran, kak asz/abg kamal..aku risau kan hadif sbb dia jenis susah sket nk dengan org...haziq mmg tak de hal langsng..lg dia suka ade la..kesian kt jiran aku tu nnt..da la mlm boloh br aku amik budak2 tu..hadif plak tak tau blh ke tak nyer..ikutkn hati nk jek aku wat2 sakit ari khamis ni..ckp tak leh nk gi...aci ke mcmtu??? huhuhuhu...

pijo plak kulit muka aku ni duduk sblh heater..nk gi warm up badan la plak..wat excercise kempis kan perut ke..hahahha...rajin sgt le aku..layan budak2 jek la..da dengar2 haziq dok nyanyi lagu alexandra burke da tu..lagu bad boy..hihihi..budakkkk....


2 comments:

ZZ said...

sian makcik tidur sorang iye :))

jijah montel said...

ate.. idak abis² sejuk lagi ke? tapi dengar dlm news smlm.. tahun ni teruk sekali snow ek?