Friday 4 December 2009

green lite

adalah hari ini aku sedikit gumbira bile boss dgn secara rasminya nk aku mula menulis utk thesis...mggu dpn nk kena submit satu bahagian..sblm ni klu aku sebut pasal write up je mesti dia soh aku focus keje2 lab dl..tp atas inisiatif sndr aku mmg da start menulis gak...kire nyer part yg dia nk tgk mggu dpn ni ade la yg aku da buat..nk kena tmbh2 sket lagik..xsabo nk tggu fasa menulis betul2 tanpa perlu ke lab lg..sbb skrg ni rs nk melangkah kaki ke lab pun da rs xlalu..jgn kata nk duduk dlm lab..da meloya rs nyer..oppsss..tp bkn sbb berbadan dua yer..meloya sbb da 3thn lbh aku hadap benda yg sama kt lab tu..skrg ni leh la dok wat keje kt dlm ofis jek sbb alat yg rosak tu lom smpi2 lg part yg diorder dr US...start dr pertengahan bulan 10 ritu rosak..aku ni mmg bergantung hidup dgn alat tu sejak aku start wat research kt sini..masa mula2 discover rosak tu rasa mcm putus nyawa gak..da hujung2 ni leh plak dia wat hal..yg sblm2 ni pun mmg rajin rosak tp part yg mcm org2 workshop kt sini pun leh repair n spare part nyer pun xyah nk import2 bagai..tu la nasib aku yg wat keje dgn alat yg umur nyer da dekat 20thn..da kire barang antik...huhuhu...

hadif merengek la plak...dia demam ni..ntah virus ape plak tak tau la..nk kena layan jap..daaaa...

2 comments:

kak cahaya said...

wah udah menulis secara rasminyer...alamak tak leh jadi camni...Abang!!! fara dah start menulis ni ha.....abg bila nak start??...kang dia balik dulu dari kita camno??.....

zafwah said...

ala kak..cik abg ko laju bab2 nulis ni..aku ni slug pun lg laju dr aku..ni dok terkial2 dgn nk bg sedap ayat nyer..nk cari literature nyer..hazab seksa rasa..huhuhu...