Monday 12 December 2011

kursus di Klana Resort, Seremban

Dalam entry lepas ada mentioned pasal kursus..plan asal mmg tanak pegi sbb tak nak tinggal pekerja2 indon yg tgh buat rumah tu..tp last minit terpaksa jugak pergi..dapat bilik utk family tanpa apa2 extra charge..jimatttt...rm70 utk 2mlm patutnya tu boleh guna utk beli berkampit2 simen tak pun 10keping tiles...hihihi..skrg ni kan sgt berkira kalau nak beli benda yg tak brp nk penting ni sbb nk guna byk lg $$$$ utk rumah tu..

pasal kursus tu..kursus sijil pentadbiran universiti..aku mmg ade pegang jawatan di salah satu pusat di USIM ni..tp jawatan kecik je pun..jawatan yang tak dimimpikan pun..ikhlas tp terpaksa..lantikan start june yg lepas..dah jd trend USIM, pensyarah2 yg baru balik ni mesti dpt kerja2 yg tak brp nk bg impact pun pd lecturer merangkap researcher ni..dah dpt kerja2 admin ni dah byk la merangkap nyer..tambah satu la lagi..huhuu..aku ditugaskan sbg penyelaras program di pusat tamhidi..tamhidi tu kalau kt tpt lain asasi or matrikulasi..kena jaga 3program..sains, medic dan dentistry..ada 2lg program akaun n law tu dibawah 2org penyelaras lain..3program yg aku handle ni group paling ramai..bila dah ramai ni byk la kerenahnya..terpaksa la hadapi semua tu sampai jun 2013 nnt..huwaaa...lama lg tu...insyaallah buat kerja ikhlas kerana Allah..doa2kn aku dpt abiskan tempoh tu dgn bw perubahan yg baik utk pusat yek..

eh nak cerita pasal kursus tercerita pasal punca aku kena pergi kursus plak..tp yg plng best time kursus tu adalah anak2 le..Haziq n Hadif berendam kolam utk 3hari berturut2 tu..tu la jugak salah satu sebab aku terima utk attend..alang2 cuti ni..

arini hero2 berdua tu takde kt umah..ikut bapa sedara dorg balik Manjung..kt umah mertua skrg tgh busy preparation nak terima 2menantu baru..aku pun hya boleh balik bila dah dekat2 majlis nnt..so kirim anak jek la dl..hihih..macam dorg boleh tolong pun kan..yg pasti rumah aku sunyi tanpa dorg berdua..tak dengar suara budak2 bergaduh, merengek, minta itu ini..huhuhu..rindu la plak..rabu minggu dpn br jmpa balik dorg kt kampung..

ok la nak sambung buat kerje..wassalam

No comments: