Friday 15 August 2008

chayok..chayok..

lately ni aku rs sll penat..cpt mengantuk..rs mcm kurang oksigen...nafas pun sangkut2...nk kata byk buat keje rs mcm biasa jer..tua da ke aku ni..umur lom 30 lg..tp badan ni rasa mcm da umur 50 tahun...gaya hidup kt sini kot yg buat aku rs mcmni..tak bersenam..pg balik skul berjemput..jln pun blh kire berapa langkah je satu hari..mkn melampau2..aku terasa sgt yg aku mmg kuat mkn skrg ni..selera je...ape yg en zul masak sumenyer sedap pd aku.plus cuaca panas pun tak sepanas cuaca kt tanahair sndr..asik sejuk je..aku tak igt bila kali terakhir aku berpeluh..da la aku ni mmg jenis susah nk kuar peluh..abis sume lemak2 degil bertenggek kt badan aku ni..aduiii...mcmne nie..aku tak kisah sgt pasal tak muat baju ke ape ke..yg risau sakit2 je..klu muda2 da sakit mcm2 susah gak nnt..tp ape pun sume tu dr Allah..kun fa ya kun..mudahan aku dikurniakan kesihatan yg baik..senang jaga suami anak2...leh study elok2 (iye ke study elok??? ermmm...)

No comments: