Wednesday 15 July 2009

berbulu...

pernah rasa tak mcmni..bkn bulu penuh di badan atau di mana2 bahagian lain..tp satu perasaan yg kite rasa eeeee...meluat nyer ...tak kisah la kt apa2 pun..org ke, benda ke...tp yg aku tgh rs skrg ni kt org..aku tau tak baik..berdosa..tp perasaan tu dtg jg...kadang smpi rs tgk nama dia pun kita rs berbulu..smpi jantung pun laju je berdegup..mcm br pas berlari..mcmne tu..aduiii..aku kena solat lbh ni..ngaji byk sket..buang jauh setan2 durjana tu..jahat snggh setan2 ni..masuk dlm kepala, badan aku..

tp apa pun aku harap org tu cpt2 le kluar dr hidup aku..supaya perasaan ni tak dtg lg kt aku..huhuhu...tak sukeeee...

3 comments:

teratakmuslaily said...

hehehehe... uish penuh betul bulu kat badan ko farah? ko berbulu ngan sape tu farah? tak baik tau!!... (hehehe akak pun pernah rasa cam tu jugak...) its normal farah... what i did, akak maafkan je orang tu.. ingat2kan semula yg baiknye ttg dia... forgive and forget... Moga Allah ampunkan dosa2 kita dan dia juga...

KesahKu said...

fara..
jangan lebih berbulu2, nnt jadik uk uk uk..
hehehehe
ala fara..aku sampai skang tau kdg2 berbulu2 jugak ngan some1 tu..
tp bila pk2 balik,
org tu elok aje bergumbira, aku lak yg meroyan..
buang karenn aje tu..
baik ko shave seme bulu2an tu fara...

Anonymous said...

Chill sista! Buang karan je ko abihkan tenaga nak "berbulu" bagai...betul kata kak laily...forgive and forget...(although diri sendiri slalu "meng-forgive" but never forget..heheheh)

Anyhooo..hope it's not me yang ko berbulu tu ek...kalula org tu aku...thousand apologies...

-nadira-